בחיפה יעבירו תשלום מקדמות לחרדים על חשבון חוק נהרי

    עירית חיפה תקים ועדה בלתי תלויה בראשות רו"ח אשר תתמחר את סל השירותים הכולל ותבנה את המחיר המלא של כלל הסעיפים אותו תעביר למוסדות החינוך החרדיים
    שלמה בן יוסף 1 Comment on בחיפה יעבירו תשלום מקדמות לחרדים על חשבון חוק נהרי
    עירית חיפה תקים ועדה בלתי תלויה בראשות רו"ח אשר תתמחר את סל השירותים הכולל ותבנה את המחיר המלא של כלל הסעיפים אותו תעביר למוסדות החינוך החרדיים
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש העיר חיפה יונה יהב הודיע כי עיריית חיפה תעביר תשלום מקדמות על חשבון הסעיפים הכלולים ב"חוק נהרי" החל מה 1.12.15. מדובר בתשלום הכולל עבור: חשמל, מים, תחזוקה, מזכירות, שרתים, שמירה ועוד.

    יצוין כי ע"פ ההסכמים הקואליציוניים של המפלגות החרדיות עם כניסתם לממשלה, החוק לסבסוד תחזוקת בתי ספר בחינוך המוכר שאיננו רשמי המכונה "חוק נהרי" ישוב החל מה1.12.2015. כשע"פ החוק מחויבים העיריות לתקצב 75% מעלויות התחזוקה השוטפת של בתי הספר. בעקבות כך הודיעה עירית חיפה כי תקים ועדה בלתי תלויה בראשות רו"ח אשר תתמחר את סל השירותים הכולל ותבנה את המחיר המלא של כלל הסעיפים אותו תעביר למוסדות החינוך החרדיים בעיר.

    במכתב שהעביר סגן ראש העיר אריה בליטנטל למנהלי מוסדות החינוך בעיר חיפה, בו הוא קורא למנהלים להקדים להעביר את הטפסים לעירייה. במכתב מציין הרב בליטנטל כי: "הנני שמח להודיעכם שעיריית חיפה החליטה להעביר תשלום מקדמות על פי חוק נהרי שתחולתו החל מיום 1.12.15. לצורך ביצוע המקדמה הנכם מתבקשים להעביר בהקדם את המסמכים הרלוונטיים עד ליום שלישי ה' שבט תשע"ו".

    בליטנטל הודה לראש העיר יונה יהב על כך שנענה לפנייתו להקמת הוועדה הבלתי תלוי שתקבע את סך התשלומים שאותם תעביר העירייה למוסדות החינוך החרדי.

    scan0002



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הלוואי גם עלינו בערים החרדיות!
      למה חוק נהרי לא מיושם דווקא בערים חרדיות
      כמו אלעד וביתר עלית???